close

今朝返學


撞到阿--Dick--


談起我尋日响佢個Blog留言一事


很有道理


撞到低能


又談起blog


跟豪哥學到第一項嘅野


就係Problem同Effect嘅分別(很多Problem→Effect)


跟住埋頭苦幹地改返個Writing Plan


一開始Geoga堂


抄唔撤筆記(其實我自己多野寫啫)


數學堂


新老師白我介紹完之後,立即Quiz(限時30mins)


好才都唔係好難,不過用咗好多時間do(24 mins)


中文同Bio,無野講


小息到307當值,好多人唔知點解係咁問: 個treasure係邊?(用英文問我)


哦,原來係English Centre嘅Treasure Hunt!


英文堂,我以為會講個Writing Plan


點知原來係講返Participle Phrase


之後, 唉,問吓Ken Hei 啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    過期白糖糕㊣ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()