close

今日終於做哂d功課(graffiti畫→3個構圖),足足用咗4個小時嚟做, 好難,但難得嚟又有少少易ge!


今日去咗太古城行街, 去咗UNY個Food Market 食4餸車仔麵, $28都算抵ge. 我叫咗碗 雪菜肉絲(I lovin' it!!)、雞中翼、蟹柳同埋牛腩米線. 好好食,值得推介!!!


            3餸 : $24


            5餸 : $33


      灼油菜 : $13


正所謂「對食要有一份執着」, 我這個人都係咁. 不過, 清清淡淡嘅都啱我/


呀, 有冇人知可以响邊度download歌呢?有ge請俾條link我,謝!


順帶一提,我已將"oLe"嘅名更改為"過期白糖糕㊣"!!!!!請注意!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    過期白糖糕㊣ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()